سيدصالحي: هواداران استقلال، حلالم كنيد
سيدصالحي: هواداران استقلال، حلالم كنيد
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

 

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، سيدمهدي سيدصالحي كه همواره در طول حضورش در استقلال براي هواداران احترام و ارزش خاصي قائل بود با جدايي از اين تيم در نامه‌اي از دوستداران آبي خداحافظي كرد. متن اين نامه به شرح زير است:

" با سلام خدمت تمام هواداران بزرگ و دوست‌داشتني استقلال. من، سيدمهدي سيدصالحي در تمام مدتي كه در استقلال حضور داشتم با تمام وجود اين تيم را دوست داشتم اما شرايطي پيش آمد كه ديگر صلاح نديدم در استقلال بمانم. جدا شدن از استقلال برايم سخت بود. جدا شدن از تيمي كه با آن يك عمر زندگي كردم و تمام آرزوهايم را با حضور در آن تعبير شده مي‌ديدم اما قسمت و تقدير اين بود كه از استقلال جدا شوم.

از هواداران استقلال مي‌خواهم كم و كاستي‌هايم را در اين تيم ببخشند و بدانند هميشه با تمام وجود براي تيم‌شان بازي كردم. اميدوارم باز هم اميدوارم هواداران استقلال حلالم كنند و مطمئن باشند سيد آبي‌پوش بود و آبي‌دوست خواهد ماند.

اگر سپاهان را به عنوان تيم جديدم انتخاب كردم به اين دليل بود كه فوتبالم را با اين تيم شروع كردم. 6 سال در اين تيم حضور داشتم و به خاطر همين تصميم گرفتم بعد از جدايي از استقلال پيراهن سپاهان را بر تن كنم.

واژه جدايي خيلي برايم سخت است. جدا شدن از تيمي كه هميشه دوستش داشتم كار آساني نيست اما ان‌شاءالله كه دوباره به تيم برمي‌گردم.

از دكتر فتح‌الله‌زاده و پرويز مظلومي كه فوتبالم را در سال گذشته مديون آن‌ها هستم باز تشكر مي‌كنم آنها فصل گذشته كه من مصدوم بودم به پاي من ايستادند تا به تولدي دوباره برسم، خدا را شاكرم كه با بازگشتم توانستم گل‌هاي مهمي براي استقلال بزنم بدترين خاطره‌ام از حضور در استقلال به مصدوميتم برمي‌گردد و شيرين‌ترين خاطراتم وقتي است كه براي استقلال بازي مي‌كردم. اين لطف خدا را هيچ وقت فراموش نمي‌كنم. كاش مي‌شد از استقلال جدا نشوم اما تقدير اين بود تا من امروز با حسي تلخ از تيم محبوبم جدا شوم. ان‌اشاءالله كه روزي دوباره در استقلال حضور پيدا ‌‌كنم. "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: